poniedziałek, 19 listopada 2012

Kolorowy kuskus (po 9. miesiącu)


Dzisiejszy obiad był dość kolorowy. :-) Danie wyszło bardzo dobre. :-) Chętnie powtórzę to dla mojego męża - jemu też powinno smakować. Póki co przyjemność z jedzenia miałam ja i moja córcia. :-)


Składniki:
  • pół filiżanki suchego kuskusu
  • kawałek ugotowanej piersi z indyka
  • 3 łyżki drobno pokrojonych warzyw: marchewki, pietruszki i selera (może być naciowy)
  • łyżeczka zielonego cukrowego groszku (cały rok dostępny jest mrożony)
  • pół łyżeczki masła
Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie warzywa wrzuć do rondelka, zalej odrobiną wody i chwilę podduś - tak by zmiękły.
  2. Mięso pokrój na małe kawałki, dodaj do rondelka i mieszaj tak by się podgrzało.
  3. Kuskus przygotuj według opisu na opakowaniu.
  4. Kiedy kasza wchłonie całą wodę, dodaj masło i zamieszaj.
  5. Po około 6 minutach polej ją warzywami z mięsem i wymieszaj.
Ostatnio posmakowała mi ta Igowa kuchnia. Jest lekka i smaczna, a gotowanie dla mojego małego pyszczka stało się samą przyjemnością! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz