czwartek, 14 lutego 2013

Kisiel z soku owocowego (po 6. miesiącu)

brzoskwiniowy
Bardzo prosty i szybki deser. Czas wykonania to zaledwie 10 minut. :-) Taki ekspresowy kisiel dla zmęczonych mam. ;-D :-D :-D Wystarczy mieć mały soczek dla niemowląt (smak dowolny) - ja kupuję soki Hipp 200ml. Oczywiście z owoców i wody też warto robić ten deser z tym, że owoce należy maluchowi przecierać przez sito i zajmuje to o wiele więcej czasu. Soki mają to do siebie, że są słodkie wiec nie trzeba ich dodatkowo dosładzać.

Składniki:
  • sok 200 ml (lub większy)
  • czubata łyżeczka mąki ziemniaczanej (by uzyskać gęstszą konsystencję należy użyć nieco więcej mąki)
 Sposób przygotowania:
  1. Do rondelka wlej 2/3 soku i zagotuj.
  2. Pozostałą część przelej do szklanki, dodaj mąkę, wymieszaj, a następnie wlej do wrzącego soku.
  3. Całość zagotuj cały czas mieszając.
  4. Przelej do miseczki i podawaj jak przestygnie.
 Chyba nie ma szybszego sposobu na kisiel. ;-)

z czerwonych owoców

malinowy


6 komentarzy:

  1. Swietny pomysl. Jeszcze nie robilam kisielku mojemu malenstwu. Prowadzisz fantastyczny blog wiec dodaje do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-) Takie miłe komentarze motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem. :-) :-) POZDRAWIAM!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam ten kisiel zrobić,ale po wlaniu soku z mąką zaczęły mi się grudki robić. Pewnie za dużo mąki ziemniaczanej? ��

    OdpowiedzUsuń